circulars

En aquest apartat les famílies de l’Escola hi podreu trobar les circulars informatives que enviem regularment de tal manera que sempre tingueu la informació de les activitats escolars al vostre abast. En la secció d’autoritzacions hi podreu trobar qualseval model d’autorització escolar en la que calgui nota escrita i signada per la família.
Us recordem la importància de l’accés segur a internet. La utilització de la xarxa per part de nens i nenes menors d’edat ja sigui com a mitjà de recerca d’informació o com a element de interrelació social comporta una sèrie de perills dificils de preveure i controlar de tal manera que creiem necessari que tant alumnes com famílies prenguem mesures de control.

Consells per alumnes:

• Utilizar una contrasenya segura i no donar-la a ningú.
  • No descarregar arxius desconeguts ni obrir missatges de desconeguts.
  • Necessiteu el permís dels pares si voleu publicar fotos vostres o d’amics.
  • Expresseu-vos amb educació i sense faltar el respecte a ningú.
  • No publicar ni donar mai dades personals que us puguin identificar.
  • En els xats o fórums no sempre és cert el que s’hi diu i s’ha de ser especialment previngut.
  • Si algú us fa sentir incòmodes expliqueu-ho als pares.

Consells per a pares i mares:

• Parleu amb els fills obertament dels aventatges i perills de la xarxa.
  • Poseu l’ordinador a una sala d’ùs compartit.
  • Informeu-vos sobre les pàgines que utilitzen els vostres fills i sobre les eines de control.

Imprimeix