l'escola mireia

col·legi concertat

L'Escola Mireia és un centre docent privat concertat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, situat a la dreta de l'Eixample de la ciutat de Barcelona. L'Escola imparteix els nivells educatius del segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.

mireia?

Frederic MistralL’escriptor i poeta Frederic Mistral (1830-1914) va tenir al llarg de la seva vida una estreta i profunda relació amb Catalunya tot i ser natural de la Provença i escriure en occità. El fet que el català i l’occità fossin llengües germanes bessones va afavorir la influència i amistat amb escriptors com Jacint Verdaguer i Víctor Balaguer, i la seva participació i col·laboració en els Jocs Florals de Catalunya.

projecte educatiu

L’objectiu de l´Escola Mireia és el perfeccionament i desenvolupament global de l´alumne: intel.lectual, ètic, social, físic, etc...; concebut com un procés integral i tenint en compte les seves capacitats.

L´educació dels alumnes és la nostra finalitat i raó de ser. L´Escola Mireia forma a favor de la tolerància, convivència i pluralitat democràtica, alhora que no es fa distincions entre els alumnes per cap raó.