LA MEVA VIDA SERIA DIFÍCIL SENSE LA MARE

2023-2024. Kalen Qu

La meva vida seria molt difícil sense la meva mare. Ella és qui m’estimo més del món perquè m’ajuda quan ho necessito, sempre em fa costat i m’entén sense haver de parlar massa.

Quan he d’anar a un lloc desconegut, es preocupa per i m’hi acompanya. Quan surto de casa perquè he quedat amb els meus amics, em fa la col·lecció de preguntes de sempre: on anireu, quants sereu, amb qui hi aniràs, què fareu... i la més important; quan tornaràs? A vegades no m’agrada que em pregunti tant, però entenc que és perquè es preocupa per mi i vol estar segura que no em passa res. De moment, no em deix sortir amb els amics a la nit; soc encara massa jove i sempre em recorda que la ciutat és perillosa de nit.

Cada matí quan em llevo, vaig a la cuina i sé que ella és allà amb l’esmorzar a punt. Al migdia, repetim la situació, però ara amb el dinar. És una cuinera excel·lent i mai no es cansa de preparar-nos menjars exquisits.

També hi ha la qüestió econòmica. Ella treballa per a donar-me tot allò que sap que necessito: l’escola, la roba, el menjar, el pis i darrerament s’hi ha afegit l’ortodòncia.

La meva vida seria impensable sense la mare, la persona més forta i generosa que conec, i desitjo estar amb ella tants anys com sigui possible.