LA MEVA VIDA SERIA DIFÍCIL SENSE LES ULLERES

2023-2024. Kairui Jiang

La meva vida seria molt complicada sense les ulleres perquè no podria contemplar un lloc bonic, o no podria anar d’un lloc a l’altre, com per exemple l’escola, sense ajuda d’algú.

Porto una graduació força alta i no entenc com abans podia anar sense ulleres i veure-hi sense adonar-me que tenia la visió tan malament. Quan feia 5è vaig començar a notar que a vegades no hi veia amb prou claredat, però no hi vaig donar importància fins que, més endavant, la cosa va començar a empitjorar i ho vaig dir als meus pares.

Aquest curs m’han posat ulleres. Estava bastant a prop de la pissarra, a la tercera fila, i no hi veia gens bé. Ara, he anat a l’oculista i porto unes ulleres que em permeten llegir perfectament tot el que el professorat escriu a la pissarra.

He après que de seguida que em vaig adonar que no hi veia bé ho hauria d’haver dit als meus pares i m’hauria estalviat anar més d’un curs forçant moltes hores seguides els ulls per llegir la pissarra, mirar els números dels autobusos, mirar la tele o fins i tot tenia problemes quan anava al cinema.

Estic molt content d’haver solucionat aquest problema, ni que m’hagi costat una  mica dir-ho i trobar-hi una solució molt senzilla: les meves ulleres.