nedem?

2018-2019. Montse García. Professora

Quan era petita, tenia molt clar que volia ser nedadora. Els meus pares em van dir “el primer que has de fer és estudiar i quan siguis més gran, ja nedaràs”. Dit i fet! Vaig estudiar i només vaig arribar a fer un curset de natació els dissabtes al matí.

Quan vaig decidir fer la carrera d’INEFC, aleshores sí que vaig nedar i molt...Hi havia dies que era a la piscina a les 7h del matí per entrenar.

M’agradava tant nedar que vaig triar l’especialitat de natació, i abans d’acabar la carrera vaig treballar de monitora de natació en una escola.

Quan vaig començar a treballar a l’escola Mireia, a les tardes vaig fer de monitora de natació al Poliesportiu de l’Estació del Nord. Ara em sento afortunada de poder donar classes de natació als nois i noies de 1rESO durant el primer trimestre. És una avantatge poder ensenyar allò que t’agrada tant.

L’aigua és un medi en el qual ens hem de sentir segurs i a gust per poder-nos moure en total llibertat i autonomia. És fonamental poder confiar en un mateix per aprendre a nedar.

Tot allò que us agradi fer, feu-ho i valoreu sempre tot allò que us proposeu. No hi ha edat per a fer allò que us agrada perquè... mai no és tard per aprendre.