LA FELICITAT

2021-2022. Lola Marquès

“Només es pot ser feliç quan saps ser feliç amb tot”, Confuci

La felicitat és un pensament molt relatiu, ja que cadascú té les seves coses que el fan feliç. El motiu pel qual he escollit aquesta frase és perquè, per una banda, parla de la felicitat, però per una altra, també de la importància de valorar les coses, és a dir, una persona és feliç quan valora, reflexiona i comprèn totes les coses que passen al seu voltant. Quan un aprèn a tenir en compte aquests fets, intentarà afrontar tot allò que li succeeixi d’una manera positiva.

Per tant, es pot ser feliç si valorem cada persona que és al nostre costat, cada detall que ens  mostra, cada carícia, cada abraçada, cada petó, etc. A vegades, no estarem ni serem positius, però si valorem cada aspecte de la nostra vida, aleshores sí que estarem conformes amb nosaltres mateixos i serem feliços.

Val més no queixar-se tant i gaudir de la vida, i així, quan vinguin els problemes, tindrem les eines per a trobar-ne la solució.