EL BÀSQUET

2022-2023. Elías Plaza

El bàsquet és un esport molt conegut arreu del món. Jo el practico des dels quatre anys, i des de sempre ha estat un dels meus esports favorits.

Vaig començar en un equip del costat de casa, però quan vaig fer els set anys, em van canviar on soc actualment. No em va costar massa adaptar-me al nou club, i he fet molta amistat amb els meus companys d’equip.

Actualment, entreno tres dies ala setmana, i cada cap de setmana tenim partit.

D’entre els aspectes positius, cal dir que he fet amics diferents de l’escola i també és que tinc totes les tardes de la setmana ocupades. No m’avorreixo mai perquè entre les feines de l’escola i els entrenaments, em passen els dies volant.

Només hi ha un aspecte negatiu, i és que com que entreno tres dies a la setmana més el partit del cap de setmana, no tinc massa temps per estudiar i fer els deures, la qual cosa fa que m’hagi d’organitzar molt bé i alguna vegada dormo poques hores si he de preparar alguna prova, però si vaig fent la feina cada dia, no m’acostuma a passar massa sovint.

M’agrada aquest espot perquè em mantinc en forma per una banda, i per altra conec nous amics gairebé cada cap de setmana.