FIVE APART (A DOS METRES DE TU)

2019-2020. Martina Ros

Fitxa tècnica:

Nom: Five feet apart (A dos metres de tu))

Director: Justin Baldoni

Protagonistes: Hayley Lu Richardson (Stella) i Cole Sprouse (Will)

Data d’estrena: 13 de setembre de 2019 a l’Estat Espanyol

Nacionalitat: Estats Units

Gènere: Drama adolescent/ romàntic

Argument:

La Stella és una noia de 17 anys que està ingressada en un hospital per fibrosi quística. És una noia que sempre segueix els procediments que li manen i mai trenca les normes. El Will en canvi, nou a l’hospital, vol viure la vida sense que la seva malaltia ( una bactèria que li van detectar als pulmons) li ho impedeixi.  Tal i com dicten les normes de l’hospital, els pacients no poden estar a menys de dos metres d’ells, cosa que no els és difícil, fins que es comencen a enamorar; què passaria si no poguessis tocar la persona que estimes?

Comentari:

Aquest drama adolescent ens mostra la vida d’algunes persones i la sort que tenim de poder abraçar-nos, de poder transmetre el nostre amor amb el tacte.  Una pel·lícula magnífica per a recordar que som més afortunats del que a vegades ens pensem.

Els protagonistes saben transmetre perfectament aquest dol, la duresa que implica viure en aquestes circumstàncies i ens fan commocionar amb cada escena. I és que la vida és un regal perquè no estem tancats en un lloc d’on no podem sortir, sinó que som lliures d’anar on vulguem i viure la nostra vida com escollim.